cennetkokulum_ herşeyin vakti saati var bende anne olmak o kadar istiyodum ki arkadaşlarımın vardı bebekleri foto atıyorlardı asla gözüm yok sağlıkla büyüsünler ama banada nasip et o kadar ağladım ki sonunda nasip oldu derken kalp atışı olmadı ve kürtaj oldum o anladım ki hayrı şerri zamanı tek bilen rabbim , size tavsiyem meryem suresi okuyun yada dinleyin elinizi karnınıza rahminize koyun secde ayeti gelince namazı kılıp Allaha dua edin sabah namazından sonra hacet duası var sabah namazından sonra 100 kere kıbleye dönük okuyosunuz ben öyle hamile kalmıştım herşey duayla bi arkadaş var doktor doğal yolla hamile kalman imkansız demiş dua etti hep hormonlarına göre yemesine içmesine dikkat etti ikizleri var şimdi o canı veren Allah, beslenme olarak kontroller olarak yumurta takibi vs herşeyi yapıp dua edin Allaha tevekkül edin rabbim gönlünüze göre vercek çok kalpten inanıyorum rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese sağlıkla nasip etsin hep duamdır