Hanımlar selamun aleykum adım derya tam 2 senelik evliyim ve aramızda belki bilen vardır 2 senedir ovulasyon testi yapıyordum 22 haziran da yumurtlama yakaladım 23 haziran da çatladı değerlendirdik altın günleri ve hafif belirtiler var belirtiler oldukça umutlanıyorum uygulamayı yüklememin sebebi ise eğer bebegim bana tutunduysa ne aşamalar oluyor diye merak ettiğimden içimi dökmek istedim umarım faydası olur duanıza çok ihtiyacım var