Azemiram Yaprak04 inşallah canım ama hiç sıkma canını bende çok bekledim acaba ne zaman hissederim diye hissedersin panik yapma sadece. Çok güzel bişey ama ❤️❤️
Annem1 Yaprak04 22 ye kadar bekleyin. İlk gebelikse geç hissedersininiz. Doktorum soylemiştim. 22dr hissettim. Hafif hafif. Sonra artıyor
Yaprak04 Azemiram canim daha yeni 10dk once tekmeledi icim rahatladi cok guzel bir duygu Allah olmayanlarada yasatsin bu guzel duyguyu 🥰🥰🥰