Mmunvvr yaa çok üzüldüm Allah zamanında sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin Riskli olunca insanın korkuları artıyor benimde 3 aya kadar hep kanamam ve lekem oluyordu çok şükür 4. Aya girdiğimden bu yana artık lekem ve kanamam olmuyor çok şükür o yüzden iyimi degilmi diye tekmesini sabırsızlıkla hissetmek istiyorum 😌