SerpilCan polisanne19 en kötü üç gün çalışacam ama ilçede çalılıyorum bişey olsa eve gelmem en az bir saat
polisanne19 SerpilCan bence siz doktorunuzu değiştirmeyin kayınvalideniz geliyormuş bir ay iki ay doğum izni bir ay rapor senelik izinde alırsınız bi on ğünde aile hekiminden alırsınız yabancı da bakmıyo zaten az kalmış doğuma
SerpilCan polisanne19 bu saatten sonra degıstırmem doktoru kayınvalıdemle de yan yana sıtelerdeyız ama kucuk bebegı ona bırakmak ıstemıyorum cok zorlanacak bı sekılde ıdare edecem en kotu mudurumle konusur uc gun calısırım
SerpilCan polisanne19 hiç konusmadık rapor olayını onun da durumu sizinle aynı ıkı tarafın da aılesı uzak ve dogumu bı ıkı haftaya olacak yarın sorarım kendısıne
SerpilCan polisanne19 valla sıkıntı umarım bulabilirsiniz ben ucretsız ızın dusundum ev taksıtı ısın ıcıne gırınce ondan vazgectım
polisanne19 SerpilCan sorup bana da yazabilir misiniz ona da giderim olmadı doktor doktor geziyoruz bu ara
polisanne19 SerpilCan bende ücretsiz düşündüm ama tek maaşla geçinemeyiz gibi yeni evliyiz düğün taksitleride bitmedi şimdi alıştık çift maaşa zorlanırız diye vazgeçtim
SerpilCan polisanne19 allah yardımcımız olsun düğün zaten agır masraflı bır olay bır yıldır oduyoz bıtmıyo bıtecek gıbı de degıl
polisanne19 SerpilCan aynen bi maaş borçlara gidiyo zaten herşeyin bir kolaylığı vardır elbet Allah yardımcımız olsun