polisanne19 ben cok memnunum kendısınden. ne zaman bır sorun olsa arasam hemen cevaplıyor dosyanızı onune acar ona gore konusur sızınle. doguma zaten kendısı gırıyor sezeryanı kabul etmıyor herhangı bır saglık durumu olmadıkca. Her ultrasonda bebegın herseyını tek tek ıncelıyor ve acıklıyor