MyLittleHeart selam 👋 Kaynarca Yüzyıl hastanesine gittim ben de ilk başta ama inanılmaz kalabalık ve ücretler çok yüksek doktorlardan da hastane politikasından da çok memnun kalmadım açıkçası o yüzden yeni doktor arayışına girmiştim ki Pendik Medipol de Canan hanımı buldum. Bu forumda da epeyce güzel yorum almış ve önerilen biri muayene ücreti 100 TL ve normal doğum ücreti de yeni açıldığı için 2000 TL . Canan Hanım genç olmasına rağmen tecrübeli bir doktor üstelik beni pek çok konuda rahatlattı . Tavsiye ederim canım 🌸