Merhaba aynı şekilde benim bebeğimde de ense kalınlığı vardı 6.7mmdi. Doktorun öyle bir söyleme şekli vardı ki anlatamam bana da test önerdiler yaptırmadım bebeğim iri bir bebekti. Başka bir doktora gittim bebeğin yatış pozisyonunu bile etkiler demişti doğuma kadar sürekli aklımdaydı bebeğim doğdu gerçekten de ensesi kalındı ama çok şükür çok sağlıklı bir bebek. Bu gibi durumlar tek başına bir şey ifade etmiyormuş.. Sağlıkla alırsan inşallah bebeğini kucağına gönlünü ferah tut 🙏