nisemom
insanlar kendi fikirlerini söylerler… yani eğer onların öyle bir Çocukları olsa idi bakamayacaklarını Sizinde bakamayacağınızı söylerler. Peki bebekte sıkıntı var diye aldırmanızı önerdiler ve aldırdınız? Çünkü bebek Down ya da ilerde otizmli filan olduğunda sizin sınavınız diyorlar (Bu sözü duyunca çıldırıyorum ) bir sonra ki bebeğiniz sağlıklı doğdu ama nereden biliyorsunuz başka bir durumda onunla sınanmayacağınızı bilemeyiz.
Bu konularda Her şey Rabbimin elinde ve kesinlikle kalben ona bırakmak. Hala bu bebek bu şekilde doğuyorsa demek ki Rabbimin size diğer insanlardan ayırarak en iyi emaneti olarak vermesidir Diyorum. Elbet bizi korkutan durum yaşam olarak farklı olacakları ama normalde olsa başka bir şeyi olabilir.
Çok zor bi süreç… Sağlıklı güzel haberlerinize inşallah 💐