Migrenli_ Kızlar instagramda bebekcikolatası diye bi sayfa var bugün sipariş verdim ama güvenilir mi emin olamadım. Sipariş veren veya iyi olduğunu duyan var mi? Kapı süsü kolonya çikolata 180 TL
Pelin55 Migrenli_ orayi bilmiyorum ama oğlum un ogretmeni icin haci şeriften getirmiştik hem paketleme cok guzel hemde tadi cok guzel ttaze geliyor kargo beklemiyiru, gönderim sağlanıyor hemen bide haci serf dHa güvenilir bu tur yerlerden
El_Ebruli Belmaaa bazılarının tadı çok kötü oluyor, haciserif in çikolatası nasıl ☺️ benimde orası var aklımda da tadını bilmeden sipariş veremedim
Esraugur2310 El_Ebruli hacıserifin cikolatasi cok güzel ilk dogumumda orada yaptirmistim. Ikinciye hamileyim yine oradan düşünüyorum:)
Naylonbranda El_Ebruli haciserif kalitelidir canım ben bebek çikolatası degil ama diğer ürünlerinden ara ara alıyorum
kedilervekaranfil Belmaaa Hacışerif güzeldir yaptırmadım ama birçok bebenin çikolatasını yedim 😄 Bu sıcaklarda çikolatanın pek iyi bir tercih olduğunu sanmıyorum, dolaptan servis edilecekse neyse de
Belmaaa El_Ebruli yoğun geçiyor sarılık oldu hastanede yattık 5 gün şimdi evde de yoğun İnan kendimde değilim dün gece 4e kadar direndim en son anneme teslim edip uyudum
Belmaaa El_Ebruli çikolatamdan bu akşam yedim kesinlikle çok lezzetli. Ayrıca ben lohusa şerbeti de almıştım hacı şeriften gelen herkes çok beğeniyor. 5 litrelik su şişesine yapıp attık dolaba gelenlere minik bardaklarda ikram ediyoruz çikolatasıyla
El_Ebruli Belmaaa Allah kolaylık versin ya zor dönemler😶 Rabbim tez vakitte güzel bir düzen oturtmanizi nasıp etsin😘
Migrenli_ Hacışerif in tadına güzel dediler ama bu sayfadaki modeller çok hoştu kapı süsü dahil 180 TL ydi
Pelin55 Belmaaa logusa şerbetini hangisinden aldiniz mavi olan ile kirmizi olan arasinda tad degisikligi var mı
Naylonbranda Belmaaa lohusa şerbetini renkli mi aldın pembe bide mavi rengi var di yanlış hatırlamıyorsam
El_Ebruli Belmaaa bende hacı şerife karar verdim son olarak, çok memnuniyet var, tatlısını yemiştim ben daha çok ama çikolatası da müthiş olur eminim😍
El_Ebruli Belmaaa internette baktım şuan 500 gramlık lohusa şekeri var, bu ne kadar şerbete yetti sende canım
Pelin55 Simdi oradan kendim icin logusa serbeti soyleyecem cikolata lokum arasında kararsiz kaldim yaptirsam mi yaptirmasam mi diye😅