Ben 8 yıllık evliyim esimde bir sorun yoktu benimde sadece prolaktin biraz yüksek çıkıyordu hic hamile kalmadim asilama deneyelim dedik ben hastalandim simdide korono bitsin deneyelim dedik ama ocak ayi basinda hacamat yapti bi arkadaşım bana ve nisan ayinda tedavisiz hamile kaldim rabbimin mucizesi bence ehil ellerde hacamatta deneyin hem siz hem eşiniz rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin 8 sene ne çektim ben bilirim cok zor günlerdi