Medihammm4220- Geçmiş postmuş yeni gördüm doğum oldu galiba dimi bende sezaryan olcamda çok ağrıdı mı kolay oldu mu ne kadar sürede kalktı ız bide sütünüz hemen geldimi😊
VeraEbru Medihammm4220- Essraanil Mnkannesi akovalardan Merhaba ancak toparlandım ağrılarım vardı. Spinal sezeryan oldum da belden vurulan iğne de ağrı yaptı. Benim ikinci bebeğim ilkinde normal doğum beklerken kanamam ve suyum gelmişti sezeryana mecbur girmiştim yani vücudum aslında doğuma hazırdı ama bi damla bile süt gelmemişti. Bu defa 38+5de sezeryana girdim ama çok şükür odaya indim bebeğimi görür görmez sütüm geldi 😍 çok şaşırdım çok mutlu oldum😊 şimdi 3günlük oldu hala emiyor pazartesi kontrolümüz var sütümün yetip yetmediğini o zaman anlayacağız . Şuan sezeryan bandım açılmadığı için yürümek zor oluyor ama bel korsesi baya rahatlattı beni. Tavsiye ederim sezeryan olacaklara. Herkesten Allah razı olsun gerçekten güzel dualar almışım ki herşey yolunda gitti ❤️😊
Mnkannesi MeryemEnes2 Masallah Rabbim hayirli evlat eylesin Hayirli omur versin Cok sevindim kurtardigina darısı başımiza🥰
Mnkannesi VeraEbru Korseyi Medikal malz satilan yerdenmi aldin yoksa Netten mi fiyati ne kadar Iyi olmana sevindim sağlıkla büyüt bebegini 😍😍😍