Kızlar çarşamba günü sezeryanla doğum yapacağım bu ikinci bebeğim ama bu defa çok korkuyorum. Korona virüs sebebiyle de çok tedirginim . Kaç gündür uyuyamıyorum kabus görüyorum . Ameliyattan korkuyorum 😞Allah’ın izniyle sağlıkla atlatırız inşallah 🤲🏻 Duanıza ihtiyacım var🤲🏻