derinsvy Sedos5066 bende uygulamaya göre 5+1 hamileyim ama sadece evde kendim test yaptım yarın gidicem doktora
NGfairytale momteacher Melekanne2606 ben ilk defa 5+5 te ogrendim hamile oldugumu. 6+1 doktora gittim kalp atisini duyduk. Simdi 7+4 uz 9 haftasinda gidicem tekrar
momteacher Melekanne2606 ben braz önce doktordan geldim, çok şükür kalp atışını çok az duyduk, haftaya tam dinleriz dedi doktor🙏🏻💗
Sedos5066 Melekanne2606 evet canım şuan yeni çıktım tekrar kan verdim beta hcg bakılacak sonra ultrason günü verilecek kese icin
mucizekese 5+0 henuz keseyi zor gördük bir kac gun sonra yeniden gidicem insallah her sey yolunda gider