Tugbaal kuzum verdiler mecbur genel anestezi ile yapıyor doktorlar zaten tamamen uyutmaları gerekiyor. Benim doktorum 13. Haftada atacaktı 3 hafta daha bekletti 16da attı, ilk üç ayda bebeğin organ gelişimine anestezi ciddi zararlar verebiliyormuş ama ikinci üç ay genelikte zorunlu narkoz alımı için en uygun zaman. illaki bir etkisi dokunuyor ama bebegin hayatını sağlığını etkileyecek düzeyde değil😌 zaten aldığımız narkoz miktarı o kadar az ki 15 dakikalık falan. Ben geçen yıl rahmimden ameliyat olmuştum 1 buçuk saat sürmüştü doktor vereceği anestezi miktarını şırıngada göstermişti (beyaz anesteziydi) serklaj olacağım zaman yine gösterdi çoook az bir miktardı ameliyat anestezisinin çeyreği kadardı ve şeffaftı. Hamileler için kullanılan anestezi uygulanıyor en az zararı görmek için 😌 sen hiiiç kendini strese sokma Allahın izniyle haftan ileri ilk 3 ayda değilsin sıkıntı çıkmaz. O kadar yaygın yapılıyor ki bu uygulama, hiç kimsenin bebeğinde bir sıkıntı olduğunu duymadım 🙏 içini ferah tut kuzum. Serklajdan sonra doktorum 2 gün sonra 15 dakika ultrasonda organlarına vs bakmaya çalıştı (ultrason cihazı ileri bir alet görebildi) hiç bir sıkıntı yok anestezi etkilemedi merak etme demişti. Senin de sıkıntı olmaz kuzum dualarım seninle🎈