Tugbaal bir hafta önce kontrole gittiğimde açılma vardı bir gece hastanede yattım sonra ki gün başka doktora gittim hemen ameliyathaneye indirdiler bende çok korkuyordum bebeğe zararı olur mu ağrı olur mu diye çok şükür hiç korkulacak birşey değil. Ameliyattan çıkınca yaklaşık iki saat adet sancısı gibi bir ağrım oldu parol taktılar yaklaşık 7 saat hiç ayağa kaldırmadılar tuvalete gitmek istedim bez taktılar ilk idrarını yapabilmen önemli dediler çok şükür sorun yaşamadım. Bebeğim içinde çok iyi oldu çünkü ilk gittiğim doktor ilaçla durdurmaya çalışacağız demesine rağmen diğer hastane de ameliyata alındığım da bebeğin kafası kese ile birlikte çıkmış doktorum saçını bile gördüm dedi 😊 çok şükür yarım saat daha geç kalsaydık doğurmuştum ama şimdi ne kanamam var ne başka bir sorunum. Yarın kontrole gideceğim inşallah herşey yolundadır. Ayrıca hastanede bir gece kaldım ve sadece ilk ayağa kaldırılırken hemşire ve eşimden destek aldım sonra hep kendim kalktım yürüdüm. Hiç korkma Allah’ın izniyle sağlıkla doğacak bebeklerimiz çok şükür herşeyin bir çözümü var artık