Ebruuu1619 ben gittiğimde doktora benimde aynı şey oldu kese küçücüktü hatta baya baktı doktor keseyi zor buldu keseyi bulmadan öncede alttan muayne etmek istemiyorum falan dedi geç döllenme olabiliyormuş o ben 5. Haftamdaydım o zaman 2 hafta sonra tekrar gel bakalım o zaman kalp atışını duymamız gerekiyor dedi 7. Haftamda gittiğim zaman kalp atışını duyduk çok şükür ama bana kese boş falan demedi sen yine de başka bi doktora görün canım