Benımde 5.ci haftamda keseye gördü bır hafta sonra gel kalp atışı duyalım dedı 6. Hfta gttım ne kalp atışı doktor cıldırdı bütün makınaları ultrasyonları denedı okadar korktum ki sonra bana kese büyümüyor dedı ben sordum bebek varmı kese boşum dur yolk kesesi denırmıs o var dedı kese boş deıl gıbı fln dedı ama kurtaja gerek kalmadan düşükle sonuclandırabılelım fln dur sacmaladı aynı gün özel muaynaneye gttım başka doktora daha alttan kamerayla baktığı günü kalp atışlarını duyduk bebegın hersey normal dedı doktor şu var bence ultrasyon makınaları bazı hastanelerde çok ıyı deıl ondan kaynaklı gorunmuyor ki benım gttıgımde özel hastaneydi gıt özel muaynaneye bırkere hemen inanma