Sedada- aynen canım yapılmıyor. Ben de çook araştırdım. Rahat 4-5 tane doktora sordum. Hepsi, ikizlerde ense kalınlığı ölçümün bakılır, ikili tarama testi doğru sonuç vermiyor dedi.yanlış sonuç vermesinin sebebi de, ikili taramada iki bebeğin kan değeri ortalaması alınıyor ve ona göre bir rapor çıkartılıyor. Hangisi daha düşük hangisi daha yüksek değer belirlenemiyor. Bu yüzden de tavsiye etmiyorlar. Zaten Allah korusun bir ters durum olsa da hangi bebekte sıkıntı olduğunu tespit edemiyorlarmış. O yüzden doktorum bana12.haftada detaylı ultrasona git, iyice bebeklere baksın dediler, bir de 20.haftada detaylı ultrasona gidiceksin dediler.12.haftadakini yaptım, 20.haftayı bekliyorum şimdi🌸