Elif1613 canım, benim bebişler de 15 haftalık. 3 hafta önce gittik biz de ultrasona ense kalınlığı için. Ben de senin gibiydim ayy bişi çıkıcak mı edicek mi diye. Doktor ikisine de bakıp çok sağlıklılar diyince dünyalar benim oldu ☺️ Sen de stres yapma. Gayet sağlıklılardır endişe etme canım ☺️