Kezoo oğlumun 4 bucuk aylıkken dişi çıktı. Biri demişti ki, anne hamileyken çok soda içerse bebeğin dişi erken çıkar 😂 tıp dünyası şokta 😂😂
Bende hergün içiyorum 13 haftalık hamileyim. Sindirim problemi yaşıyorum, O yüzden iyi geliyor. Gaviskondan daha faydalı diye düşünüyorum.
Sodanın faydası bile var, çocuğunuzun dişi erken çıkar 😂 bu bebeğim dişli doğacak diye bekliyorum 😂😂