Nergisim09 Pelinsu44 bende adete ıkı gun kala yaptım aynı bole cıktı kuuzumm 5_10 dk cızgı gorduysee kesın varr tatlımm benımde vardı cunku☺️☺️☺️
Deletedmom388 Pelinsu44 Benimde böyleydi ilk yaptığımda 2 gün sonra tekrar yaptım daha belirginleşti sonra inanamadım bi 2 gün sonra tkrar yaptım daha koyuydu ❣❣hayırlısı olsun inş
Merveee07 Pelinsu44 bende adetime bir gün kala yapmıştım böyle silik çıkmıştı ama akşam baktım tekrar silik olan çizgi daha belirgindi şu an 34 haftalık hamileyim insalah hayırlısı olur canim