MehZey Pelinsu44 silik çıkmış gebelik olması muhtemel gecikmeden 3 4 gün sonra tekrar deneyin tam koyulaşacaktir. Hayırlı olsun 🤗
UrasEgeninannesi Pelinsu44 evet silik bir çizgi var :) tebrik ederim canım. Ama gidip kan ver kesinleştir eşine sürpriz yap. Şuan muayene olsanda kese bebek görünmez daha çok yeni belliki :)
Yakamoz-1990 Pelinsu44 YESSSS 💪🏻 Hayırlı olsuuuunn 😍🥳👼🏻 Yinede biraz erken görünüyor ☺️ Kan tahlilini bir an evvel verin.. Ardından kese görmek için hcg’nin yükselmesini bekleyecekler 😉
Dildare Pelinsu44 benimki de böyle çıkmıştı hem de adetime 4 gün kala şimdi 29 haftalığız 😊 hayırlı olsun, sağlıkla gelsin 🙏🏻
Duygu4444 Pelinsu44 benim sabaha kadar beklediğinde böyle çıkmıştı sizinde pozitif😇 tabi adet günüme 5 gün vardı sizin kaç gün var bilemiyorum
Yildizzb04 Negatif bu diğerinin de yanması lazımdı cnm üzmek istemem ama benim de böyle oldu ama negatifti
Deletedmom281 Pelinsu44 🎉çok bariz var Minnoş civcivin hayırlı olsun, sağlıkla gelsin 🐣🍀 hemen beta hcg baktır.