sarperalper bende 38+5,aynı şekilde yalancı kasılmalar var,bebeğim doğum kanalına girmiş,bugün kontrolüm vardı,dr um 3-4 saat yürümemi önerdi,o zaman hızlanırmış,sancım artabilirmiş,bi yakınımızda aynı şekilde yürüyüp sıcak duş almıştı ve o gece sancılanıp doğuma gitmişti,bende yapıcam inşallah pazar günü eşimle yürüyüşe çıkmam lazım😅