Eemmyy Esmamm3457 sanırım 20.haftadan sonra gerçek anlamda hissettiğimde farkına warırım şuankinin bebeğin hareketi olup olmadığının ☺️☺️
Pnrr06 Eemmyy bende o haftalarda sabah saatleri hissediyordum zaten kalp atışı gibi pıt pıt diye bebeğimin hareketiymis ilk başlarda öyle oluyor zamanla daha da artar
Eemmyy Pnrr06 Yaa inşallah 🥰Ama daha da arttıkça ne yaparım bilmiyorum çok huylandım minik hareketlerde bile çok değişik bişey☺️
Eemmyy Tucenur bende öle olabileceğini düşünüyorum. Çünkü daha önce hiç olmamıştı böyle. 🥰🥰Cuma günü kontrolüm war dr ultrasonda anlayabilir mi bebek hareketi olup olmadığını weya Bilgi werir mi bu konuda
Tucenur Eemmyy sorarsın canım bi ultrasonda haraket ettigini görebilirsin ama doktor belki demez haraketi diye erken oldugunu düşünebilir ☺️ Devam ederse anlayablrsn
Asiyeozgur Eemmyy canım bizde 16+5 olduk son bikac gündür özellikle süt icip yatınca karnımda balonduk patlar gibi bisey hissediyorum malum bende zayıfım sanırım bebisler 😄😄