Eemmyy Kıslaarr günaydın😊 Şimdi ben 16+2.haftadayım. 2-3 gündür sol kasığımda yani göbek deliğinden yarım karış aşağısında pıt pıt kalp atışı gibi birşey hissediyorum. Hep aynı noktada we dışardan da belli oluyor. Bebeğimin hareketi olabilir mi acaba? 🥰🥰
Dzeyy Eemmyy sürekli aynı şekilde atıyorsa eğer kendi kalp atışışının yansımasıdır canım ama o haftalarda hareketleri az az hissedebilirsin
Eliftmzkrkmz Eemmyy ben kelebek uçması gibi hissetmitim herkeste farklı olablir😊 ama düzenli aralıkta ritmikse hıçkırığıda olablir. ben en çok hıçkırığını hissediyodm😊
MehZey Eemmyy damarıdır o 😒 bende yaşadım ha dedim bebesimin kalbi olmalı bu eşim açtı göbeğini bak dedi benim de bebişim var demek 😀
Eemmyy Dzeyy gün boyu olmuyor ama arada bir özellikle sabah 11-12 gibi oluyor. Kendi kalp atışım kasığa kadar yansır mı ki🤔
Eemmyy Busbus2684 yaa ne güzel😊bende bilemedim hissetiğimin ne olduğunu 😀 birde zayıfım 45 kilo filan zayıflarda daha erken olabiliyormuş die duymuştum ondan merakım
Seher87 Ben 13+6 yim o anlattığın bende de oluyor ..ilk hareketini şöyle hissedersin içinde balık varmış da hop diye diğer tarafa kaymış gibi 😄 ya da içerde bı gidiklanma gibi 😄
Eemmyy Seher87 hiç öle hissetmedim balık kayar gibi pıt pıt oluyor benim ki ama acayip huylanıyorum😀😀
Eemmyy MehZey hahahh😀bebeğin kalbi değil de ayağı ya da eli kolu olabilir die düşündüm bende. Dün akşam sırf eşimde görsün die göbeğimi açtım bir saate yakın bekledim. Gördü we o da bebek olabileceğini düşündü. Çok heyecanlandık ama☺️😍
Esmamm3457 Eemmyy yok canım değil bence çünkü tekmelerini hissedince anliyosun hareketini ve bunun tarifi yok gerçekten 🤩
Eemmyy Esmamm3457 sanırım 20.haftadan sonra gerçek anlamda hissettiğimde farkına warırım şuankinin bebeğin hareketi olup olmadığının ☺️☺️
Tucenur Eemmyy canım bnde 16 haftamda sol tarsfımda 3 kere kalp atar gibi attı ve ondan sonrasında hep o sekılde ilerledi bebek haraketleriydi 35 hafta olduk 🌸❤️
Eemmyy Tucenur bende öle olabileceğini düşünüyorum. Çünkü daha önce hiç olmamıştı böyle. 🥰🥰Cuma günü kontrolüm war dr ultrasonda anlayabilir mi bebek hareketi olup olmadığını weya Bilgi werir mi bu konuda