Sağlıklı olmanıza sevindim. Harika bir doğum hikayesi 🤩🤩 tavsiyelerin harika teşekkürler. Peki bunları nereden öğrendin? Ben eğer pandemi sürecinde olmasak doğum eğitimine katılmayı planlıyordum. Ama olmadı. Biz de 37 +4üz artık ve en kısa zamanda nasıl odaklanılır nasıl anda kalınır öğrenmek istiyorum. Tavsiye edebileceğin bir video, makale, İgTv vs var mı??