Berilknur Dlrege çok şükür canım sadece normal Doğum istiyorum ama yaşadığım için daha önce acayip bir korku var 😂
Edauysun Dlrege 34+3 üm çok şükür🙏🏼Ama şuniki gündür vajınamda batma var ara ara sancı giriyor siznde öyle oluyormu? Bebek sankı orda hareket ediyor
Dlrege Edauysun benim yürürken oldu onun dısında olmadı ama normal diye düşünüyorum cok az kaldı cünkü
Snmchnulsy 34+2 olduk vajinamda inanılmaz bir baskı var koltuktan kalkarken otururken o kadar ağrım oluyor ki başka hiç bir sıkıntım yok. Bi iki gündür böyle oldu.
Berilknur Dlrege valla canım haklısın ama inanki bebek çıktığı an sancı kesiliyor o an herşeyi unutuyorsun ama basur dan çektim ben o korkutuyor beni 🤦♀️
Busraklc01 Ezgiozkan çok ağrım var 2 gündür yürüyemiyorum oturamıyorum doktoru aradım bugün procto-glyvenol diye bir krem varmış onu al dedi birazdan deniycem işe yarar inşallah 😕