Cahan123 Kizlar ben hep erken gelir düşüncesine fazla kaptirmisim sanirim şimdide niye gelmedi diyorum doktorum çatı muayeneside yapmadi kanala inmemis ama baş aşaği dedi beklemekte zor ne nişan ne su nede sanci var 😒 sizde durumlar ne? 😊
Leylali Biz de 38+5 teyiz. Erken gelir diye bekliyordum ama hiç niyeti yok gibi. Ne bir basınç ne bir ağırlık ne yalancı sancı hiç bir şey hissetmiyorum. Gelmeye pek niyeti yok gibi 🙄. Cahan123
AybarsMomy Cahan123 38+6 nişan geleli 2 gün oldu yada 3 mü bilmiyorum artık kafam allak bullak oldu sinir olmaya başladım çünkü. Yatamıyorum oturamıyorum zaman geçmiyor sancı falan da yok gelmiyor bu bebe
Cahan123 Beyza26 senin dahabyakin canim nişandan sonra 48 saat icinde dogum baslar diolar 😊 keske bi belirtim olsa benimde
Cahan123 Leylali 😆 bizleri merakta birakiyo sipalar ay ama yinede az kaldi bi heycan basiyor beni 😊😊🙏🙏 insallah sag salim kucagimiza almayi nasip eder Rabbim ❤️❤️
Linaa1 Leylali canım emin ol gelcegı zaman bellı olmuyor anlık oluyo hersey gelmek ıstedıkten sonra yavrun durmazkı ıcerde bende hiç gelmeyecek sanırdım kız cocugu erken olur derlerdı 38+1 kontrole gittim nst ye girdim tık yok ne acılma ne sancı Allahın takdiri 38+2 gecesi gelmeye karar verdi canım kızım ve şuan 16 günlüğüz şükürler olsun 🤗🤲
Beyza26 Cahan123 2. Gebeliğim bu ilk gebeliğimde 41 haftada doğum yaptım 😁 ilkler daha geç geliyor heralde
Leylali Cahan123 valla ailelerimiz de yanımıza geldi sıkılıp duruyorlar hani ortada bebek yok diye 😂 bebek gelsin diye komploya kurban gidecem bu gidişle 😂
busraaa66 40+4 olduk eş aşağıda olduğu için erken doğum riski var diye 9 ayı korka korka geçirdik şimdi de gelmek bilmiyor paşa oğlum 😅
Cahan123 AybarsMomy simdiye gelmesi lazim bende anlamiyorum nişan gelince bebis beklemez diolar ama :) valla karisik bu işler insallah tez zamanda tek bi avazda kurtuluruz kuzum 😘
Aydan123 Cahan123 tewekkur ederim canim benim Allah hepimize yardimci olsun inwAllah sag salim alalim bebiwlerimizi kucagimiza🙏🥰
cnssvs Cahan123 Tam olarak sizinle aynı durumdayım .39+4 bugün ve erken gelir dediğim kızım gelmiyor 🤷♀️
Cahan123 cnssvs valla canim benim senin 4 gun fazlan varmis insan 1 gun bile beklemeye dayanamiyor artik ☺️ ama bi yandanda korku cabasi 😲 hayirlisi 🙏🙏🙏
Cahan123 BetulSahin5444 maşallah canim bekle bekle miladini doldurdu bebisler 😆 o degil bekledikce sanki cikmasi dahada zorlasacakmis gibi geliyor karnimizda buyuttuk minnoşlari ☺️
semaramazann 40 haftalık olduk nişan gelmedi belirtiler agrılarım hıc brseyım yok 41 e kdr bekleyelim dedi doktorum hayırlısı
1anneadayi_ Bizde 39 dayız ya gelen giden yok 2 haftadır 2 cm açıklıkla bekliyoruz 😢 son zamanlar zor geçmek bilmiyor ya hepimiz için hayırlısı olsun ☺️
Cahan123 1anneadayi_ amin canim benim ❤️ insallah hepimiz tek bi avazda kurtuluruz kolayca dogumlar nasip etsin Rabbim hepimize 🙏☺️
Ozlemcyln 1anneadayi_ bende tam 39 haftalığım 3 haftadır 2 m açıkla v nişanda geldi bekliyorum ama benim oğlanında niyeti yok gelsin artık yeter 😂