MehZey su olsun yeterki abdest alınır dökme suyla abdest almak daha zor öyle düşün ayrıca her yeni alınan abdestle namaz kılmak daha güzel ben içiyorum ya hiç tuvaletniş abdestmiş üşnemem yok😁😁 dışarı çıkarcaksam hastane o da korona var evden balkona anca çıkıyorum bi o zaman çok içmem başka yerde wc ye giremem hastanede özellikle 😵😵😵😵