Ben su içmeyi hiç sevmiyorum 😭 Ama mecbur içmeye çalışıyorum nereye gidersem şişe yanımda fazla içemiyorumdur. Bir diyetisyene sordum ben ne kdar su içmeliyim diye bi ara ilk öğrendiğimde çok aşırı içiyordum. Çok içme idrar ile vitaminler de gider demişti. Çok içmemek lazımmış , tabi az da içmemek lazımmış . Aşırı su içiyoruz ve idrara cıkıyoruz ya yararlı vitaminler gidiyormuş bana öyle dedi