Ebruucum Hulyarecep 2’li taramada doktor erkek dedi ama ben neredeyse Çocuğu bile görmedim. Neresinden nasıl anladı bilmiyorum 😂 16 da kendi doktoruma gidecegım bakalım o ne dıyecek ☺
Tgbabsra Hulyarecep dün gittim doktora 11 +5 dedi hiç cinsiyet söylemedi 15 de tekrar gitçem Ramazan’dan bir gün önce bakalım o zman söylese bari
Deletedmom15257 Hulyarecep neden ki ya bizim kız görüyorum ama bir ay sonra geldiginde net söylerim dedi ben kızımı seveyim zaten bisi almam ozaman net söyleyince alırım 😍
Betus93 Gittigim hicbir doktor soylemedi. Ama annemin gittigi yillarin doktoru vardi o soyledi kimlik bile cikarin okadar eminim dedi 😂😄
Betus93 Hulyarecep yani doktorum eger emin olursa ve dogruysa cin takvimine uyuyor. Ama cin takvimine inanmiyorum 😂 nerden biliyolar X kromozom mu gondermis yoksa Y kromozom mu 🤔🤔