Zeynep7p Canım dr un bana tarifi şöyleydi. 1 su bardağı suya 1 yemek kaşığı kadar koy istersen de 1 çay kaşığı bal koy mümkünse sabah aç karna tüket. Bu şekilde içmem daha kolay oluyor çok sirke sever biri değilim çünkü. Tuvalet için sirke kullanımı için de temiz bir sprey şişesine 1 ölçü sirke 3 ölçü su olacak şekilde hazırla yani 1e 3oranında şişene göre, iftarını yaptıktan sonra iyice sil tuvalet kağıdına ve sonra o bölgeni iyice fıs fısla yıkar gibi dedi. Şu an bunu uyguluyorum. Sprey şişen yoksa küçük boy su şişesi de iş görür. Onu da avucuna alıp taharetleniyorsun önden arkaya doğru. Yazması uzun ama yapması çoook basit 🥰