Minnie a_gzde eğer İstanbul’da yaşıyorsa Prof.Dr. Engin Oral hocaya gitmesini tavsiye ederim. Evet tedavisi olmayan bir hastalık ama ona alışmayı öğreniyorsun. Hatta endometriozisle yaşamak diye bir kitabı var o kitapla birlikte çok şeyi öğrendim. Kilolu biri değilim ama diyetisyen ile birlikte yemem ve yememem gereken yiyecekler ile yaşam kalitemi bayağ arttırdı. Bebeğimiz içinde Engin hocamın yönlendirmeleri ve desteği çoktu🙏🏼
Minnie Mom9272 diyetisyen sürecinden sonra evet çünkü sevdiğim herşey yasak. Süt, çikolata, kırmızı et, karbonhidratların hepsi vs. Ağrıları yaşamamak için razı geldim Akdeniz beslenme tarzıyla devam ediyorum hayatıma😊
Mom9272 Minnie bir yerde okumustum zayıf kadın hastalığı diye cidden bu hastalığa yakalandığımı öğrendiğimde çok kılo kaybım olmustu
Minnie Mom9272 evet zayıf yada güzel kadın hastalığı diye geçiyor😂 gülsem mi ağlasam mı bilememiştim bende ilk duyduğumda:)
Mom9272 Minnie hatta ben doktora gttiğimde muayne olurken doktor bu hastalığı tasıyanlar böyle senın gibi zayıf oluyor demişti😅😅
Edaaaasmt Minnie Hem endometriozis hem polikistik ölçerli biri olarak 27 haftaya geldik çok şükür 😊 ama hamilelik çok zor geçiyor hala bulantı kusmam var tansiyonum hep düşük 😔
Minnie Edaaaasmt Allah hayırlısıyla bebeğinize kavuşmayı nasip etsin öncelikle🙏🏼 Evet benimde aynı şekildeydi bu haftalarda biraz daha iyiyim bol bol su tüketmeye çalışıyorum. Tansiyonumda 5-4 leri bile gördüm çok zor
Deletedmom54 Minnie Ben de 11.haftamdayim, 4 cm e yakın çikolata kıstım Kendiliğimden gebe kaldım , hicbir sorun yaşamadım bundan dolayi
Edaaaasmt Bide benim kafama şu takılıyor bana hep hamile kal hamile kal dediler tmm kaldık yakında dogurucazda peki doğumdan sonra nolucak. Benim devletteki doktorum direk sezaryan olmamı bebekten sonrada kistleri temizlicez dedi. Ama özelden o doktorum ise bu vücuda bağlı normal doğumda gitmez çünkü yapışık kist bunlar dedi sezaryandada görebilirsem alicam dedi bende sezaryan olmak istemiyorum doğumdan sonrada ya yine aynı acılar olursa diye çok korkuyorum. Siz napicaksiniz varmı bi fikriniz
Minnie Edaaaasmt ben 1 yıl öncede operasyon geçirmiştim. Doktor bir daha operasyon olmam gerektiğini söyledi ama bu hastalık doğurganlığı bayağ azaltmış bir daha ki işlemde daha da azaltacağı için önce hamile kalman şart dedi. Doğumda böyle birşeyden bahsetmedi çünkü normal kist değil bunlar rahim içinde olması gereken dokuların diğer bölgeler organlara yerleşmesi ve yapışıklığı anlamına geliyor esasında. Mesela benim yumurtalıklar dışında bağırsak ve burnumda da var o yüzden doğum sonra ayrı bir operasyon olacak. Ve doğumdan sonra mirena hormonal spiral ile ağrıların daha da hafifleyeceğinden bahsetmişti doktorum. Bir araştırın derim. Allah hepimizi önce hayırlısıyla bebişlerine kavuştursun ve sağlık versin bizlere😊🙏🏼
humakusu91 Minnie bende endometriozis hastayım ilk hamileliğim tüp bebek tedavisiyle oldu Bi sıkıntı olmadı çok şükür hamileliğim boyunca kızım 2.5 yaşında ve ben 2.ye kendiliğimden hamile kaldım 🤭
Minnie humakusu91 Tebrik ediyorum❤️ Allah evladınıza sağlıklı uzun yıllar nasip etsin, doğacak olan yavrunuzada sağlıkla zamanı geldiğinde huzurla kavuşun inş😊 doğumdan sonra tekrarlama yaptımı hastalık yine aynı acıları yaşadınız mı ? 😔
Baharozge Minnie benim de iki taraflı çikolata kistim var birisi 7 diğeri 4 cm +pcos da var normal yolla hamile kalmam imkansız dediler doktorlar Oyüzden tüp bebekle hamile kaldım şuan tabi bu zamana kadar çok zor zamanlardan geçtik aşılama falan oldum olmadı çok şükür ilk tüp bebek denememizde tuttu 🤲 doktorum sezeryanla alırız dedi ama küçülmüş kistim inşallah tamamen yok olur hamileliğimde 🥰🤲
Minnie Baharozge zorlu süreçler ama ne güzel Allah bir bebiş nasip etmiş😊 İnşallah sağlıkla kucağınıza almayı da nasip eder miniğinizi🥰🙏🏼 Biz henüz Doğum ile ilgili birşey konuşmadık sadece doğumdan sonra derin endometriozis ameliyatı olmam gerektiğini söylemişti. Doğum öncesi olsaydı doğurganlığı ciddi anlamda azaltırmış çünkü