Çok teşekkür ediyorum, amin 😊evet regl olmadığın sürece sıkıntı olmaz dedi doktor ama içinde minik bir can olunca insan endişe ediyor. 12 cm patlayan bir kist operasyonundan 1 ay sonra 4 kist ve ciddi yapışıklıklar. Tanı konulana kadar daha da zordu süreç. Bağırsaklara ve burnuma da sıçramış endometriozis o yüzden her günüm gecem ayrı bir kabustu.