isilay ben ben ben! Çok Ağrı cektim hatta ben adet tarihinden 2 hafta önce o ağırlara başladım yeni yeni geçmeye başladı ağrılarım . 6 haftalığım.
adet olacakmışım gibi sancı Ağrı her an kanamam olacakmış gibi bir hissiyat. Sonuç ; hamileyiz yerleşiyor bebek korkma ben çok korktum sen korkma :)