Gmzk8995 isilay Yerleşme ağrıları canım çok normal 😊 biz tabi şuan baya büyüğüz 25+5 olduk ama ilk zamanlar benimde çok oluyordu 🥰 Sağlıkla gelsin bebeğin insallah 🙏
Esraa16 isilay bende 4+4 um aynı durum kuzum bazen batmalar oluyor ama ferah tut içini bize tutunuyorlar🙂
isilay Gmzk8995 amin teşekkür ederim inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alın benim 2.gebelik ama ilkinde böyle birşey yaşamamıştım doktor progestan verdi kullanıyorum 😊
Cansucasalin Canım yerleşme agrıları bunlar merak etme kanama lekelenme olmadıgı sürece hiçbir sıkıntı yok kalbınızı ferah tutun bol bol dinlenin ilk 3 ay çok önemli 🥰👼🏼
isilay Cansucasalin Allaha çok şükür kanama hiç olmadı, akıntı oluyor doktor normal olduğunu söyledi 🥰
Cansucasalin isilay akıntı çok normal dediğim gibi normal şeyler bunlar , sağlıklı geçsin gebeliğiniz 😍👼🏼❤️
Mervehty isilay evet canım ayni durumlari yasadim bende 8 haftalik oldum cok şükür ilk haftalara göre agrım azaldı kanama olmadığı sürece normal mis doktor öyle demişti. Ağrı olduğun da uzun da sürmüyor
isilay Mervehty teşekkür ederim, kanama yok şükür doktorumuz rahmi rahatlatması için progestan verdi onu kullanıyorum 😊
Mervehty isilay çok şükür canım bende protestan kullanıyorum folik asit de dikkat et kendine sende ilaçları içmeyi unutma. Inşallah bebeklerimizi kucagimiza alırız insallah hayırlısıyla
isilay Mervehty Teşekkür ederim sizde kendinize dikkat edin inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun🥰