Polat2706 Amin İnşallay Ayrılmayız Canın Ederim Tabikide. Korkma İnşallah Bişeycik Olmaz ☺️8 Gün Zor Geçti Evet Ama Kızım İyi Ya Önemli Olan O. Hergün ağladım Ama Kavuştum Yavruma❤️Sende Sağlıkla Kucağına Alırsın İnşallah. Korkunnca Başına Geliyor Korkma Sakın dua Et Bol Bol