Snurugur Allah Yardımcın Olsun. Ben Enfeksiyondan Değilde Sancılarım Vardı Tansiyonum Yüksekti, Plesntada Yaşlanma Vardı Bide Gebelik Kolestazı Yüzünden 34.Haftamda Sezeryan Oldum Benimde Sancılarım Felaketti 1.5 Cm Açıklığım Vardı. Nstfe Sancım Tavan Yapıyordu Ve Düzenli Geliyordu Doktorum Bekletemem Dedi Ve Aldı.