Yagmurahmet16 Mnp Melek0109 Acele etme canim daha 4 ayimiz var insallah begene beğene sece seçe alırız
Selin17 caglanurr canım trendyolda var bunlardan ama ben İnstagram dan bir siteden aldım beşik puset anadizi 3 lü set olarak kapıda ödeme 720₺ 🙏🏽🙏🏽
Selin17 caglanurr kuzum trendyolda beşik yazınca çıkıyor.. oyun parkı beşik yaz yada öyle de çıkıyor 🌸🥰
Selin17 caglanurr park yatak&oyun parkı yaz canım direk çıkıyor çok az altlara ilerleyince hatta mavisi gözüküyor ekranda
Cinarmom Mnp bugün tam 20+0 haftaligiz hiç bisey almadım ikinci gebeligim.. kızımda beşiği, bebek arabasini , babynest tarzı şeyleri unisex aldigm icin rahatim..😂 sadece kiyafet kisisel esyalar ve bakim ürünleri alacam Allahin izniyle 😊
yagmurclk Mnp Anam herkes birşeyler almış ben paşama daha bir çorap bile almadım 🙄19+ 5iz insAllah diğer ay baslicam bende🌺
sinber yagmurclk biz de 16+6 olduk çok şükür ben de henüz almadım sadece Nivea bebek bakım çantası indirimdeydi onu sipariş verdim o kdr
bburcu Mnp bebek bezi alıyoruz bizde şuan genelde kampanya denk geldikçe ☺️ Detaylıyı bekliyorum cinsiyet belli ama garantiye alalım 🙊
Minnak16 bburcu canım bebek bezini alma bence fazla alma her bebek için her marka olmuyor. Pişik yapabiliyor. Yazık olur
Fulyag Mnp Amin inşallah😊 insan heves ediyor özellikle ilk hamilelikte ben ilk kızımda cinsiyeti belli olmadan zıbın takımı almıştım sonra denk geldikçe istediğim şeyler hep aldım tecrübeli anne olarak tavsiyem çok geç kalmadan temel ihtiyaçların alınması özellikle 30-32 hafta arasında da doğum çantası hazır oldu mu insanın kafası çok rahat ediyor 😊
Tuba-15 Mnp benim Ekim ortası /sonu gibi doğum bende birkaç takım alt üst 1tane hastane çıkış, 3 battaniye birkaç body aldım ama daha çok eksiğim var. Ya bilenler yardımcı olur mu 5li çıtçıtlı body aldım hello Baby marka e bebekten fakat sıfır kol yenidoğan beden aldım ev ztn sıcak olur diye düşündüm. Birde 5li uzun kollu alacaktım. Sizce sıfır kolda üşür mü? Yarım kol veya uzun kol mu alayım sadece? Kafam çok karıştı iade etsem mi bilemedim
Mnp Tuba-15 ben hem sıfır hem uzun aldım canım doğum kasım da inşallah kışa geliyor üşür diye düşündüm benim evde sıcak ama
Bsraydin Tuba-15 ev sicaksa yarim kol giydirirsnz zaten çok sicaklik iyi degil 22 derece diye hatrliyrm normal olan..bn uzun kollu ve yarim kollu alacagim ama daha cok uzun kollu
Bsraydin Bsraydin bebeklerin yağı dusuk oldugu icin bize gore daha çok üşürler…bir kat fazlalik yeterli ama sicaga bogmaktan bahsetmiyrm