Okangokce 🥺 hamilelik sürecimde aylardır psikolojik olarak çevremden hiç ettkilenmiyordum eşim beni üzecek birşey söylese çok umursamıyordum, ama şu son 1 haftadır kendimi çok yalnız hissediyorum. Rabbimden başka kimsem kalmamış gibi… Eşimde sağolsun, sanki karısı hamile değilmiş gibi sürekli beni azarlar durur. Bebeğimi düşündüğüm için öyle gamsız oldum ki, sadece bebeğim yaşasın, sağlıkla doğsun istiyorum. Bebekle alakalı olan en ufak şey beni çok etkiliyor 🥺