2020-2020 merhaba benimde bacaklarıma kramplar girerdi soda içmeme rağmen geçmezdi çünki bebeişlerimiz bizden besleniyor süt ,yoğurt ,peynir yesek bile illaki eksiliyor ben dr uma söylediğimi de kalsiyum başladı ve çok rahatlattı mutlaka ara dr unu ve sor.Diğer konu ise bebeğin toplanması bende 26+5 haftalığım 20. Haftada toplanmaya başladı benim ikizler kasıklarımda top gibi oluyorlardı azcık yürüsem sıkışıyorlardı kendim de hemşireyim ve bunların sürekli olması sakınca uterusu uyarıyor dr um bana bunun içimde mağnezyum başladı sen bence dr unu ara şikayetlerini söyle ve mğnezyum kalsiyum kullansam faydalı olır mu de ben bu şekilde söylemiştim mutlaka görüş dr ile ayrıca annesi senin bebebeğin kocaman olmuş artık korkma sakın stres yapma doğsa bile yaşar rabbimin izniyle sakın canını sıkma rabbim hepimizin kucağını doldursun inşallah 🙏🙏🙏