Nuribrhm inşallah seninde kolay geçer benim ilk sezeryanım geneldi bi sorun yaşamadım devlet hastanesinde yapmıştım o zaman bu kadar ilgi yoktu ama çokta ilgisiz değillerdi bu sefer spinal oldum ondan çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi değilmiş baş ve bel ağrısıda olmadı çok şükür dua edin Allah yardımcınız olsun