Nuribrhm canım bende doğum yapalı 1 hafta oldu 2. Sezeryan oldum öncesinde bende çok tedirgindim nasıl olacak diye korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı çok şükür özel hastanede yaptım doktor hemşireler beni ameliyata hazırlayanlar çok ilgiliydi moral verdiler motive ettiler sürekli şu an kızım kucağımda çok şükür dikişlerim biraz daha hafifledi daha iyiyim 2 gündür korkmayın bebeğinizi kucağınıza aldığınızda bütün acılar bitiyor