Irmakkk21 inşallah sabretsinler ya. Nidilat kullanıyordum hastaneye yatınca adalat başladılar işe yaramadı damardan magnezyum infüzyonu başladılar işe yaramadı endol rektal ve tabletini verdiler işe yaramadı. En son nidilata döndüler tekrar günde 3 kere 2 kapsul içiyorum. Prepar diye bir ilaç varmış sancıları durduruyormuş ama piyasada yok. İşte böyle canım kullanmadığım ilaç kalmadı. Bir de kan sulandırıcı yapıyorlar. Ben covid olmuştum şu an bu durumu ona bağlıyorlar pıhtılaşma bozukluğu yapıyormuş corona karın bölgesinde bir yerde pıhtı varsa o da ağrı yaparmış işte o yüzden kan sulandırıcı clexane da uyguluyorlar