Haliagaoglu benimde rahim ağzı kısalığım erken doğum riskim vardı 25.haftadan beri. Şuan 29+4 bende tetikteyim ve endişeliyim. Ama başkalarının bebeğini kendi bebeğinizle kıyaslamayın gelişimine ve kilosuna göre ilerler bu 29.haftada doğurup 40 gün kalanı da var 100 gün kalanı da var. Başkası bebeğim 15 gün kuvözde kaldı dese size teselli olacak biliyorum ama siz sadece kendi bebeğinize, kendinize ve beslenmenize odaklanın bolca olumlu düşünün. eminim bebeğin ve sen üstesinden gelirsiniz en kısa sürede