Sumeyyye Elifnurrr özlem kesiktaş aydın a gidiyorum. Bende ikiliyi başakşehir tıp ta yatırıcam sanırım 160 tl dediler çünki. Afp mom testi ne oluyo
Elifnurrr Sumeyyye bu testte anne kanın bakarak bebeğin karaciğerinde salgılanan protein değerine bakılıyor. Beyin gelişimi omurilik gelişimine bakıyorlar hastalık var mı diye. Nöral tüp defekti anomalileri olarak geçiyo. Folik asitin önemi burda belli oluyo işte
Sumeyyye Elifnurrr inşallah hepsi temiz çıkar sağlıkla gelsinler. Onuda Başakşehir tıpta yaptırıyım o zaman uygunmuş orda
Elifnurrr Sumeyyye inşallah amin hepimizin 🙏 evet doktor ultrasondan ölçüm yapınca kağıt doldurup onunla kan vermeye gönderiyor. Ben o kağıtla tıp merkezine gittim. Sonuçlarımı doktora gönderdim değerlendirdi.
Sumeyyye Elifnurrr tıp merkezinde hangi doktora gidiyosunuz. Ben aliye hanıma gitmiştim bi kere ama özlem hanım eski doktorum diye ona döndüm tekrar
Elifnurrr Sumeyyye ben önceki gebeliğimde Buhara hanıma gitmiştim burda çok talep varmış ona diye. Ama randevusuz çalışıyor ve çok sıra bekliyorduk kapıda. Muayeneye girince Buhara hanım dışarıdaki yoğunluğun stresinden kurtulamıyor gibi geldi bana. İlgiliydi ama kapısını açıp sürekli soru sorup girmeye çalışanlar beklediği için muayene söylenenler filan oluyordu. Yansıtıyordu biraz onları. Memnun kalmadık o yüzden. Bir de düşük tehlikem vardı hep lekem vardı. Sadece ilaç verdi düşük riskin var yat filan bile demedi. Aliye hanım iyi miydi peki?
Sumeyyye Elifnurrr aliye hanım iyiydi iki kere felan gittim canım bitanem diye hitap ediyodu ilgiliydi yani o da randevusuz çalışıyo hatta randevu sistemi hiçbirinde yok diye biliyorum
Erkekannesiiii Tgbabsra ben duygu hanıma gittim 125 liraya ikisi de op doktor o yüzden garip geldi. Teşekkür ederim 🤗
semosderler2 Sumeyyye Medipol mega da Elif çiler Eren e gidiyorum , kızımda da elif hoca ileydim şimdi de aynı devam , muayene ücreti 6,500 ,normal doğum 80 bin sezeryan 105bin istekli sezeryan 116 bin ama kendisinden çok memnunum