Sumeyyye esenler medipole gidin derim çok para gözler ve pislik bir hastane. Perşembe günü dr gittim megada sürekli dr var her muayneye gitmem de bana bir bahane uydurup bir sürü tahlil yaptırıyor ve seni acil hastaneye yatırmam lazım diyor. Bizde salak gibi kanul ediyorduk. Ve artık ahır gelmeye başladı ve en son kontrolumde senin suyun az dedi içeri alıcam dedim yada haftaya alıyım dedi. 4 gün geçti bi akıntı geldi korktum dr gittim suyun düzelmiş ama bebek kanala girmiş seni hastaneye yatırmam lazım dedi kabul etmedim odadan çıktı gitti 3 gündür dr arıyorum ulaşamıyorum hap yazdırıcam cebi arıyorum cvp yok maj atıyorum cvp yok hastaneti arıyorum baglamıyolar 15 dk mizik dinletip kapatılıyo.