Merhaba kıZlar, bende 5+4 üm bugün, keseyi geçen hafta gördük,
bu sabah çok az kan pıhtısı geldi idrarda, acile gttik, kan değerlerim normal çıktı, özel doktorum şehirdışında olduğu için telde görüştük bi sıkıntı olmayacağını düşünüyorum dedi, salı sabah erkenden gel ultrasonda bakalım dedi🥴 İnşallah önemli bişe değildir varmı böle bişe yaşayan?