Ruzgarperisi BaturalpLena hayır canım 5+3 gebeyim daha. 3 gün önce gittim doktora keseyi gördüm. Bide dün akşam tuvaletimi yaparken bir kaç damla kan geldi.ondan sonra bulaniklasti akıntım.simdi bişey yok. Beyaz akıntıya geri döndü. Doktorumu aradım.ilaclarini kullan dinlen dedi. Yine tekrarlarsa hemen gel dedi. Dünden bişey yok iyiyim. Karnımda ağrı oluyor o da normal herhalde. Yerleşme kanaması ola bilir dimi bu canim
svdakd Selam 👋 ben de 7+6 yım. Kızlar benım midem son bir haftadır çok kötü hiç bir şey yiyemiyorum ekmek haşlanmış patates vs geçiştiriyorum bir haftada 3 kg vermişim🙄 var mı benim gibi olup önerileri olan 🤢
Snmhsn Ben varım Sata göre 7yim geçen hafta keseyi gördük 5 haftalık demişti doktor kafam cok karısık bu yüzden. haftaya inşallah kalp atısını duyacagız
Frdglp Snmhsn benimde son adet tarihime gore 7 haftalik doktor keseyi gormek icin baktiginda 4 haftalik gec dollenme olmustur dedi normal sanirim boyle seyler